Thursday 18 April 2013

ECZEMA?

           Susah betul bila anak terkena ECZEMA. Kesian melihat anak-anak menggaru-garu akibat gatal sehingga tercalar-calar kulit, lagi kesian bila sampai LUKA! Sedih rasanya melihat anak menderita sebegini. Habis semua doktor dah kita jumpa, habis semua farmasi dah kita beli ubat, tapi masih juga tidak sembuh. Bila sapu ubat, hilang sekejap gatal-gatal. Kemudian, tak sampai seminggu sapu ubat, dah datang balik penyakit eczema ni.


Jika eczema di kulit muka sebegini, caranya ialah buihkan sabun di telapak tangan dan lumurkan di wajah terutama di kawasan eczema.Biarkan selama 2 minit, kemudian baru bilas.

Jika eczema di kulit muka sebegini, caranya ialah buihkan sabun di telapak tangan dan lumurkan di wajah terutama di kawasan eczema.Biarkan selama 2 minit, kemudian baru bilas.






          Dari segi perubatan, ECZEMA ni sejenis penyakit genetik kulit dan merupakan penyakit keturunan. Maknanya, jika ibubapa ada ECZEMA, kemungkinan anak pun ada penyakit eczema. Eczema ni tiada ubat, ubat yang diberi hanyalah sebagai antibiotik pada kulit, supaya tiada jangkitan kuman dan mengubati luka-luka pada kulit eczema.

       BERITA BAIK untuk pesakit ECZEMA! Vigourz ada penawar untuk ECZEMA. Pertama sekali, hentikan penggunaan sabun mandian / shower gel yang dijual dipasaran. Ini kerana kandungan chemical dalam sabun mandian tersebut sememangnya meningkatkan alahan eczema pada kulit. Maknanya, bila kita guna sabun mandian tersebut, alahan eczema akan mula timbul ke permukaan kulit. Bila terkena dengan sesuatu yang kita alah, contohnya alahan dengan debu, kita akan mudah rasa gatal dan mula menggaru.

       Gunalah sabun mandian VCO Vigourz dari hujung kepala hingga ke kaki. Kadang-kadang ada juga pesakit yang mengalami eczema di kulit kepala. Caranya ialah buihkan di tapak tangan dan lumurkan keseluruh badan. Sabun keseluruhan kulit terutama sekali di tempat yang memang selalu kena eczema. Tunggu 2 minit, kemudian baru bilas dengan air. Ia akan menyerap masuk ke dalam struktur kulit, merawat dari dalam kulit dan mematikan kuman di permukaan kulit. Sabun VCO VIGOURZ dikayakan dengan vitamin B, C dan Vitamin E untuk mempercepatkan pertumbuhan sel-sel kulit baru. Ia juga merawat ruam dan gatal pada kulit. Disamping itu, sabun VCO VIGOURZ ni mencerahkan dan menghaluskan kulit. Jangan risau, sabun VCO ni 100% ORGANIK, bayi seawal 3 bulan sudah boleh menggunakan sabun ini. Baunya juga sangat harum!



SABUN VCO/ VCO SOAP dari Vigourz.
SABUN VCO/ VCO SOAP dari Vigourz.
                         

     

          Sudah ramai pesakit ECZEMA yang sembuh dengan menggunakan sabun VCO ni. Bukan hanya untuk eczema sahaja, untuk ruam-ruam kulit dan gatal pun boleh. Alhamdulillah, mungkin berkat Ayat-ayat Syifa' yang dibacakan, Allah Yang Maha Menyembuhkan. Setakat ni, kesemua pengguna sabun VCO ni memberi feedback yang positif, tiada lagi yang memberi komen yang negatif. Alhamdulillah. Jika anda berminat untuk menghilangkan derita eczema ini, bolehlah SMS ke +6013-9655480. 



AGEN DIPERLUKAN!

 

Areefa Safieya menghidap Eczema sejak dari bayi lagi. Tidak tahan melihat derita anak,  ibu Areefa Safieya memberi makan Vigourz Extra Virgin Coconut Oil satu sudu setiap hari dan menggunakan VCO SOAP sebagai sabun mandian, Alhamdulillah memang tidak terkena ECZEMA lagi. Dia juga menggunakan Vigourz Baby Oil Mommycare setiap kali selepas mandi. Tiada lagi eczema.  SELAMAT TINGGAL ECZEMA!
Areefa Safieya menghidap Eczema sejak dari bayi lagi. Tidak tahan melihat derita anak,  ibu Areefa Safieya memberi makan Vigourz Extra Virgin Coconut Oil satu sudu setiap hari dan menggunakan VCO SOAP sebagai sabun mandian, Alhamdulillah memang tidak terkena ECZEMA lagi. Dia juga menggunakan Vigourz Baby Oil Mommycare setiap kali selepas mandi. Tiada lagi eczema.  SELAMAT TINGGAL ECZEMA!

No comments:

Post a Comment